Årets åpningsturnering – En stor suksess

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 24. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets åpningsturnering gikk av stablen 21.mai med hele 100 spillere på startstreken.

Selv om været ikke viste seg fra sin beste side, var det hele 100 deltagere på startstreken og åpningsturneringen ble en suksess.

Etter golfrunden, samlet alle seg på Mørk Golfkro til nydelig grill buffé og premieutdeling. Turneringskomiteen representert ved Marit Hauglid og Magne Gundersen. Det har vært en fin dag på Mørk med mye folk og liv. Tusen takk til alle som deltok.

Laget "Augusta National gutteklubb" gikk av med seieren. Vi gratulerer så mye. Under ser du et bilde av vinnerlaget.