Baneåpning

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 11. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

18-hulls banen åpner onsdag 11.mai kl 11:00

Vet at mange av dere hadde håpet på åpning allerede denne helgen, men grunnet fortsatt på frost innimellom på nettene har vi fortsatt lite vekst i noen av våre greener. Det ser nå endelig ut til at nattefrosten har sluppet.

Ved å starte å spille for tidlig på greenene vil vi kunne få utfordringer også senere i sesongen, noe som ikke er ønskelig.
Greenkeeperne, med Peder i spissen, arbeider på spreng for å gjøre banen så fin som mulig til åpning.

Bestilling av starttid for medlemmer vil åpne førstkommende fredag 6.mai kl. 09:00. Gjester og greenfee spillere vil først få anledning til å bestille fra førstkommende søndag 8.mai. Dette gir alle våre egne medlemmer mulighet til å sikre seg en starttid på åpningsdagen og dagene etter.