Golftur med Fraser til Costa del Sol 11.-18.november

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 21. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

1 ledig plass. Førstemann til mølla så meld deg på i dag for å sikre plass.

Costa del Sol eller Costa del Golf som det også kalles er stedet for Fraser Mudies golftur i november. Her bor man nede på stranden like vest for Puerto Banus og spiller golf på Atalayas to flotte baner i løpet av uken. Så fokus blir på spill, men Fraser vil også undervise og arrangere golfturneringer.

Atalaya Golf Club har to 18 hullsbaner og ligger kun 10 min. fra hotellet. Den ene heter Old Course og er blant de mest populære golfbanene. Den har relativt brede fairways og er for det meste flat. Utfordringene er noen flotte vannhull bla. et par 3 hull med vann hele veien til greenen. New Course har utsikt over middelhavet på flere hull og er mer kuppert med en god del smalere landingsområdet, så den krever presisjon og strategi fra utslagstedet. På denne banen er golfbil
inkludert. Fraser vil spille med dere å gi gode råd og tips om hvordan spille de ulike hullene. Det blir også treninger med Fraser Mudie og rangeballer er inkludert til treningene.

Hotel Sol Marbella Atalaya Park er et flott 4 stjerners hotell som er pusset opp de siste tre årene. Hotellet ligger helt nede på stranden mellom Marbella og Estepona. De har flere restauranter og barer. Inkludert i golfuken er frokost og middager med Semi All Inclusive som gir fri drikke på hotellet fra 17:00 23:00. Det er også et velutstyrt treningsrom på hotellet. Fra terrassen har man utsikt utover bassenget og kan nyte de spanske kveldene. Ønsker man havutsikt vil det koste kr 990, per rom. Bli med Fraser på golftur til Costa del Sol som en fin avslutning på golfsesongen 2023!

Påmelding: klikk her

Inkludert i prisen:
  • Flyreise med SAS direkte fra Oslo
  • Malaga t/r
  • Golfbag 23 kg og 23 kg bagasje + 8 kg håndbagasje på flyet
  • 7 netter på Hotel Sol Marbella Atalaya Park i delt dobbeltrom
  • Frokost og 6 middager med fri drikke kl. 17:00-23:00
  • 5 greenfees på Atalaya Golf Club (3 x New + 2 Old Course)
  • Golfbil på de 3 rundene på New Course
  • Rangeballer til trening med PGA Pro Fraser Mudie
  • Transport fra flyplassen til hotellet og Atalaya GG t/r
  • Fri wifi