Klubbmesterskapet 2022

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 23. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets klubbmesterskap er ved veis ende

Årets klubbmesterskap er over og vi har fått 6 verdige vinnere.

Klubbmesterskapet bestod av 58 spillere, dessverre en liten nedgang fra tidligere. Vi håper at vi i 2023 minimum kan ha 80 spillere på startstreken.

Våre fantastiske greenkeepere presenterte en meget velholdt og god bane denne helgen. Den har nok knapt nok sett bedre ut tidligere. Også været var mer eller mindre på vår side hele helgen. Lørdag var en fantastisk dag for golf. Søndag var det meldt det meste av vær, men heldigvis holdt både lyn og torden seg unna og mesterskapet kunne avsluttes slik det skal avsluttes. De siste gruppene fikk et kraftig regnvær på de siste hullene, men når siste putt skulle settes på hull 18 hadde det meste gitt seg.

Følgende kan krone seg med en klubbmester tittel 2022:
Herrer: Tom Erik Lysenstøen
Damer: Vibecke Olsen
Senior Herrer: Laimi Jaucis
Senior Damer: Ingebjørg Kolstad
Junior Gutter: Karl Ludvig Braathen
Junior Jenter: Viktoria Hammer

Vi gratulerer våre nye klubbmestere og takke samtidig alle spillere for deltagelsen.

Fullstendig resultatlise finnes her:  https://www.golfbox.dk/livescoring/tour/?language=1044#/competition/3338519/results