LAST CALL FOR PORTUGAL!

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 14. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå nærmer det seg avreise for Frasers golftur til Portugal 13.-20. mars. Vi har 4 tilgjengelige plasser og først til mølla gjelder.Vil du bort fra snøen i Norge å oppleve Portugals fine baner med mye golfspill og trening fra Fraser, samt god mat og drikke i tillegg til å bo på et flott hotell?Da er det bare å melde seg på innen 25. februar via linken i invitasjonen. Absolutt siste frit er 25. februar!

Costa Caparica er navnet på kysten som ligger kun 25 minutter sør vest for Lisboa. Her ligger et flott hotell med kort vei ned til byen og strandpromenaden. Hit inviterer PGA Pro Fra ser Mudies til golftur i mars med spill på tre 18 hullsbaner og på hotellets egen 9 hullsbane. Det blir mest fokus på spill, men Fraser Mudie vil også undervise tre dager å arrangere golfturneringer i løpet av uken .

Aroeira Golf Club har to 18 hullsbaner og ligger 15 min. fra hotellet. Den ene heter Pines Classic og den andre Challenge. Banene er relativt flate og fairwayene er som regel omkranset av høye furutrær Pines Classic er den eldste og har arrangert Europatourturneringer tidligere. Challenge banen har flere vannhull og er litt lenger. Begge banene har ofte muligheter for å slå seg ut på fairway fra skogen .

Quinta do Peru Golf Club
blir det også en runde på i løpet av uken. Dette er en mer moderne bane som er veldig variert og mer kuppert enn Aroeira banene. Den er morsom å spille og har et flott treningsområde der Fraser vil undervise før lunsj og spill. Rangeballer er inkludert til treningene.

Crown Hotel Caparica
er et moderne 4 stjerners hotell med 227 flotte lyse rom. Rett utenfor har de en 9 hulls korthullsbane som man kan spille fritt i løpet av uken hvis man ønsker mere golf. Hotellet har også et flott Spa med innendørsbasseng. Det er frokost og 5 middager på hot ellet inkludert . På den spillefrie dagen anbefales det å ta turen inn til Lisboa for middag der eller ned til Caparica by.

Bli med Fraser på golftur til Costa Caparic a som en fin start på golfsesongen 2024.

Inkludert i prisen:
  • Flyreise med TAP direkte fra Oslo Lisbo a t/r
  • Golfbag 23 kg og 23 kg bagasje + 8 kg håndbagasje på flyet
  • 7 netter på Crown Plaza Caparica Hote l i delt dobbeltrom
  • Frokost og 5 middager på hotelle t
  • 5 greenfees:  2 x Aroeira Pines Classic , 2 x Aroeira Challenge, 1 x Quinta do Peru Golf & Country Club
  • Ubegrenset greenfee på Crown Plaza Hotel 9 hulls bane
  • Rangeballer til trening med PGA Pro Fraser Mudie
  • Transport fra flyplassen til hotellet og golfbanen e t/r
  • Fri wifi

Pris kr 18.795,- per person