Mørk Golfklubb kjøper Indre Østfold Golfsenter

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 8. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Positivt vedtak på årsmøtet

Årsmøtet i golfklubben ble avholdt 2.april uten stor dramatikk. Det var nok på forhånd ventet litt spenning rundt årets største sak, et eventuelt oppkjøp av Indre Østfold Golfsenter.

Fra styrets side var det vara representant Eirik Hauglid som presenterte saken, og det massive arbeidet som var lagt ned i utredninger og gjennomganger før årsmøtet. Det virket som årsmøtet var godt fornøyd med gjennomgangen da det kun var noen få spørsmål i ettertid.

Gledelig var det da at årsmøtet enstemmig vedtok at Mørk Golfklubb kan kjøpe Indre Østfold Golfsenter så lenge intensjonsavtalen, som også ble lagt frem, overholdes. Overtakelsesdato er satt til 1.juni.

Vi i klubben er meget godt fornøyd med at vi kan tilby aktivitet til våre medlemmer 12 måneder i året. Dette kan virke positivt på ivaretakelse, rekruttering, egne grupper slik som for eksempel junior og klubbens omdømme i samfunnet, sier daglig leder Per Thomas Hansen.

Han legger til at senteret selvfølgelig fortsatt vil være åpent for alle uavhengig av hvilken klubb du er medlem av eller om du vil prøve golf for første gang. Dette er viktig for oss å få poengtert, sier han.

Indre Østfold Golfsenter har i dag 6 topp moderne Trackman simulatorer, slagområde og en liten puttinggreen.