Siste åpningsdag onsdag 25.oktober

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 24. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Begge banene vil ha siste åpningsdag for 2023 sesongen onsdag 25.oktober.

Grunnet økt fare for nattefrost og vi trenger tid til å forberede banen for vinter, vil begge banene ha siste åpningsdag onsdag 25.oktober.

Våre greenkeepere starter allerede på torsdag med å vinter forberede banene slik at vi skal få det så bra som mulig også i 2024. Blant annet skal alle våre greener, både på 18-hulls og 9-hulls banen, sprøytes, hull luftes og dresses med et godt lag sand.

Vi vil takke alle våre medlemmer, gjester og samarbeidspartnere for en flott sesong og ønsker alle hjertelig velkommen tilbake i 2024.

Mvh

Alle oss i Mørk Golfklubb