Støtt juniorgolf i Mørk Golfklubb – bli en supporter

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 4. januar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golf-Norge trenger flere barn og unge. Skal man kapre denne målgruppen må det investeres i gode miljøer som får de unge til å ønske å være i golfen. Golf-Norge skal utgjøre en forskjell i de unges liv; Golf-Norge skal ha impact.

Barne- og juniorarbeid kan være ressurskrevende. Derfor har NGF lansert "Impact supporter", et konsept der alle som ønsker å støtte arbeidet med å bygge robust barne- og ungdomsmiljø i klubben kan kjøpe bagtagen "Impact" til 350 kroner. Da går 250 kroner til klubbens arbeid med å bygge robuste ungdomsmiljø. Målet er å gjøre klubbenes økonomi til juniorarbeidet bærekraftig.

Ønsker du å støtte juniorene i Mørk så er det bare å følge denne linken å velge Mørk Golfklubb i menyen på siden og beløp;  https://www.golfforbundet.no/supporter/