Tur med Fraser, Portugal 24-31.mars

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 12. januar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Costa Azul heter kyststripen sør for Lisboa og 1 time fra flyplassen finnes den fantastisk naturskjønne halvøya Troia. Dette er et yrende feriested i sommermånedene, men fra september er det stille og rolig med perfekte muligheter for golfspillere. Her ligger Troia Golf Club som er en bortgjemt perle man bare får lyst til å spille igjen og igjen. Hit blir det golfreise i slutten av mars med PGA Pro Fraser Mudie som trener og reiseleder.

The editory by the sea er et 4 stjerners hotell som de siste årene har gjenomgått en totalrenovering av lobbyen, restauranten og baren. Rommene ble pusset opp i 2019 og er moderne studiorom med lyse toner som alle har et lite kitchenett. Hotellet har utendørs og innendørsbaseng, samt alle bekvemeligheter man ønsker for en treningsleir. Tennis og Padelbaner finnes det også for den som ønsker å sporte mer. I prisen er det 6 middager inkludert med drikke som inntas på ulike restauranter. I gangavstand fra hotellet ligger Troias Marina med kaféer, restauranter og matbutikk. Det finnes en restaurant i første etasje der man får servert frokost.

Troia Golf Club er ranket som den 4 beste banen i Portugal og havner ofte blant de 50 beste på fastlandet i Europa. Det er en linksbane designet av ingen ringere enn Robert Trent Jones Sr. og har under de seneste årene gjenomgått en hel del
forandringer for å bli mer tilgivende. Banen er ganske smal på flere hull og havner man utenfor fairway ligger man ofte på
sand. Det kreves presisjon på innspillene da greenene er små og omringet av mange bunkere. På denne banen kan man nyte
stillheten, den fantastiske utsikten og spennende golfhull hele veien. Troia har veldig fine treningsområder for nærspill, så det vil bli fokus på det under treningene med Fraser. En av dagene blir det utflukt til Montado Golf Club, det er en parkbane med flere vannhull og det siste hullet er et spennende par 3 med øygreen. Håper du vil være med Fraser på golftur til Portugal!

Inkludert i reisen:
  • Flyreise med TAP Air Oslo Lisboa t/r