Veien til Golf - Nybegynnerkurs

Av: Admin  |  Publisert: 25. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Interessert i å starte med golf? Bli med på et av våre nybegynnerkurs.

Det har nå blitt enklerer å komme i gang med å spille golf. Tidligere har det vært både en teoretisk test og en praktisk test for å kunne starte. Nå er mye av dette fjenert og veien for å kunne prøve golf er blitt mye enklerer.

Målet med nybegynnerkurset Veien til Golf (VTG) er at du skal bli kjent med golf og finne deg til rette i miljøet.

Kurset gir praktisk innføring i hva spillet handler om og omfatter grunnleggende teknikk, regler, sikkerhet og opptreden på banen. Gjennom spill på banen får du oppleve golfen i sitt rette element. Etter kurset kan du melde deg inn i golfklubben og spille så mye du vil. Klubben har ulike tilbud for at du skal komme videre med både trening, spill og sosiale aktiviteter.

VTG er delt i to deler hvorav del 1 er e-læring og del 2 er et praktisk kurs her på Mørk Golfklubb.

Hos oss foregår kurset over 2 dager, lørdag og søndag. Og det er lagt opp til at det i mest mulig grad kun skal være praktisk tilnærming til golfen.

For kursdager og påmelding se her:  https://morkgolf.no/instruksjon-kurs/veien-til-golf-nybegynnerkurs